Switchfoot - Float (Junklebot remix)

Remixed by Junklebot

G♯/A♭ maj
118 bpm
G♯/A♭ maj
118 bpm

Remix Contest

Switchfoot - Float

by Vanguard Records

Now closed

This contest is closed and the winners have been announced.

2.6k 9 15

About this Remix

That's how we flow. Yeah. Feet Ain't Even Touching Ground. Super Sonic Racing Everybody!

Posted 10 months ago
Owned by Vanguard Records

Feedback (15)

Profile Picture

350

Profile Picture

Nunik 8 months ago

Interesting sound design

Reply
Profile Picture

Junklebot 9 months ago

Rick James. Watch his interview sometime, it's hilarious, looking back on his criminal charges in that context

Reply
Profile Picture

Iceberg Pen 9 months ago

BTW, who's face did you mangle for your art? It kinda looks like it could be Tim Foreman or Jerome Fontamillas.

Reply
Profile Picture

Iceberg Pen 9 months ago

World builder 1 was one of the best games of all time! I was so excited for world builder 2, but it was dooky.

Reply
Profile Picture

Junklebot 9 months ago

i probably just had it too loud that i felt the horror vibe from the samples i was getting out of the raws lol

Reply
Profile Picture

Junklebot 9 months ago

aww yeuh those flash games from the 200X were the best, and i've used that exact popeye pic 4 a track pic before! i was definitely going for horror and wound up making it comedic because i couldn't fit the vocal sample with the minimal break, (which is meh in 20/20 but sounded great at top vol) and just liked the blend too much to post produce ;)

Reply
Profile Picture

Iceberg Pen 9 months ago

Junkbot used to be one of my favorite games. I cried laughing when I heard this. That part where everything stops except the off tempo vocals, bass and guitar...I was on the floor. I can't say that I like it in a traditional sense, but it has 5 star comedic value!

Reply
Profile Picture

Junklebot 9 months ago

no sorry i only smoke darkchips

Reply
Profile Picture

Hans 9 months ago

were you high when you were making this

Reply

Related Tracks